!

Rsk-supporter om Frösunda Damer!:
Kul att ni trivs så bra, sen kan man ju ifråga sätta hur dåliga du tycker RSK e/va? (hoppas inte du snackar massa skit om Rsk nu när du e lite "finare")
man e ju ett lag å hur mycket ni gjorde för å få upp stämmningen i Rsk? Men lycka till å hoppas du inte får spela bara för att pappa e tränare....

Du har förmodligen inte läst mina tidigare inlägg?! Jag kommer alltid att ha rsk i mitt närmsta hjärta, åå att du skriver så där är för att du förmodligen tar åt dig av något, avis? Kanske är de du som tycker de är dåligt inte jag?? Rsk är ett gäng unga tjejer som är påväg att utvecklas bra efter en tung säsong 09. Jag trivs kalas i Rsks färger men kände aldrig gemenskap efter att jag kom tillbax efter graviditeten. Att hälsa de fanns lixom inte? Ska man då stanna för att man har sitt hjärta där eller ska man söka sig vidare för att ha roligt oxå? 

Ååå Finare? vem har påstått att vi skulle vara finare? Ännu ett påstående från dig själv!! Jaa du jag gjorde jävligt mycket för de där laget.. Planerade ihop saker förmodligen såg du inte de! Rsk:s omklädningsrum vilka gjorde de, aktiviteterna inför årsfesten (inte i år), tog egenom erat beslut om ny tränare, skrev till turken när dem inte nämne våran uppgång i 4:an fick de brevet publicerat till alla medlemar? Det betyder inget va, bara för att man inte brann för de sista året så behöver inte de betyda att man smuttskastar RSK. Men jag kan fråga dig, vad fick vi tillbax som gjorde detta? de kan du fundera på istället för att skriva skit i min blogg som du inte vet ett jotta om!!

De där var de löjligaste någonsin...  Ställer motfrågan; får Sofi, och tvillingarna spela bara för att Lillis är tränare? Neej, han skulle sätta mig på bänken eller på sidan av planen om de så behövdes. Sen är de inte bara pappa som sköter uttagningarna utan matte som är lagledare Matte, så sy igen truten eller om kom med riktig fakta!!

//Jessica Wahlqvist


Kommentarer
Lollo

ta inte åt dig det är bara någon som är avundsjuk vi andra riktiga RSK:are och vänner stödjer Dig/ Er i ert beslut och önskar Er all lycka till KRAM

2010-12-09 @ 11:47:12
Soffan

Asså seriöst varför komentera anonymt ? moget.. vågar man inte stå för det man tycker så håll tyst..

2010-12-09 @ 17:59:53
Anna

Jag tycker det är grymt av dig och honken att satsa på fobollen, risken är ju att stannar man kvar i ett lag när glöden inte finns så slutar man helt enkelt med fotboll...o vem hade vunnit på det?



2010-12-10 @ 05:46:12
mickis

haha vilket skämt, vilken jävla pajas! kanske ska ta reda på lite fakta innan personen kommer och hoppar på sådär!

2010-12-11 @ 11:26:08
Erika

Vilket stolpskott, Hur man kan bete sig, någon som varken kan stå upp för sig och kommentera anonymt och sen hiva ut så mkt kommentarer om sånt personen inte verkar ha ett dugg medvete om vad hon/han skriver, Nej Jessica och Honken erat beslut är erat ingen annans, det där verkade bara vara någon ung dum liten snorunge som är avundsjuk på eran framgång, den som skrev det där onödiga inlägget borde skämmas och ta vid sig det Jessica svarat.



Man kommer inte långt på att beskylla andra för andras lycka, det är drabbar bara dig själv i slutändan kallas avundsjuka!

2010-12-11 @ 22:57:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0