Åå vips så är 6 månaders snart slut och vi går in i 7:de

Aaaaaa STOPPA tiden NU!!

Hans tal har ändrats drastiskt och de låter nu mer som "ord". Han har kommit på att han kan röra på munnen samtidigt som han aaaaa:ar så orden ltar nu mycket åt aammmammama, paaaaapapapapa och helst någon blandning mellan båda där.. :)

Han ålar fortfarande men fort.. Oj oj oj, säger man ajjaj vid lampan och flyttar honom då ålar han snabbt till gardinerna åå aj aj, flytta åå snabbt till bockarna.. hahaha!! Emellanåt så går han upp på knäna och testar att gunga lite men sen ner på mage åå åla..

Liam kryper just nu runt bland rummen och säger mammmammamma oo ppaaapaappapapp. Haha så söööt, som om han letar efter oss!! Igår så lät de precis som om han sa Mamma, självklart vet han inte vad de betyder eller att han uttryckte de omedvetet men de var lite coolt :) strax efter lät de precis som pappa oxå :) såå roligt att både jag och Jimmy fick höra de tillsammans :D

haha nu kommer han inrullad i tvätt påsen.. hahahaha!! Synd att jag inte har batterier i min kamera så ni fick se detta.. haha!!

Neej, dags för oss att åla vidare..



Kommentarer
ingela

Jag blir lycklig varje gång jag ser en bild på Liam.. man kan inte vara sådär söt som han är. Helt galet! Han är helt fantastisk. Hoppas ni mår bra /kram

2010-12-06 @ 18:00:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0