Upp och flyga!

Liam skrattar så han nästan kissar på sig när vi leker upp och flyga!! Bästa är att kracha, låter dramatiskt jag vet men han störtar bara mot mitt huvud försiktigt.. haha, skulle kunna leka den leken hela dagarna för att få höra det härliga skrattet :D

Idag ska vi ut i regnet, roligt va? Neej, inte direkt!! Men vi ska till BVC kommer på nu när jag skriver de att de nog regnade förra gången vi var där oxå. Tur? Neej inte de heller!! Men idag ska vi dit för Liam ska få sin 3 månaders vaccination. Jag känner mig ganska lugn just nu men efter som jag HATAR sprutor så kommer jag bli nervös när dem ska sticka honom.. Hoppas att han slipper feber och så vore inte så roligt då vi ska ut till Liams Farmor och Farfar idag på lite tårta för Farmor fyllt år :D

Liam blir 13 veckor idag och jaa vart har tiden tagit vägen. Snart är han väl 1 år och springer omkring..

Neej, ska gå och ta vara på tiden och leka lite till med min skatt innan han måste plågas med vassa nålar..



Kommentarer
sarah

jo lite för stor =/ .. menmen.

ja det blir ju så men då är det iaf muskler :) ..

Lycka till på BVC och sprutan, jag är livrädd för sprutor så kommer väl gråta ihjäl mig när Alicia ska få sin ! kram

2010-08-18 @ 11:02:10
URL: http://langtanefterattblitre.blogg.se/
jenny

Härligt :) jo vi har flyttat till flygfältet, trivs i lägenheten som fan men inte i området om man säger så.. ;d vart bodde ni förut? minns att du sa det men kommer inte ihåg :)



kram

2010-08-18 @ 11:38:28
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/
Anonym

grattis på 13 veckorsdagen, Gick de bra me sprutorna '+ kram

2010-08-18 @ 16:06:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0