Todays

Idag ska vi försöka få tag på den där prästen igen som verkar ha gömt sig någon stanns. Han/hon har varit så svår att få tag på så det varit lite små jobbigt. Men idag gör vi nog ett till försök att få boka ett datum för dop. Sara gav sist ut sitt telenummer men sen när vi kom hem så kom hon på att hon nog gav ut fel. haha! Ikväll blir det middag med Sara och Sara. Vi har inte bestämt oss vart vi ska vara än men blir kanske här där de är minst folk.

Haha, måste berätta härom dagen då jag kom hem från träningen på Rådmansö så hade jag ingen nyckel med mig, lugnt tänkte jag och tar upp mobilen. Men vad har hänt då om inte minna batterier tagit slut, hahaha! Börjar kasta små sten på rutan in till köket och Jimmy tittar ut. Tror ni han er mig, svar: NEJ! Han drar ner gardninen igen och jag blir stående nedanför. Så pinsamt!! Mina kusiner bor längst ner i huset breve som tur är så knackar på lite försiktigt på rutan för att inte skrämma ihjäl dem. Monica tittar ut får syn på mig, skönt!! haha fick låna hennes lur och ringde upp till Jimmy som säger: Jag tänkte att de kunde vart du men tänkte ääh du ringer väl. hahaha hur då?? Monica de lär inte vara sista gången ;)

Jaja, tillbax till idag. Jag sitter just nu och hoppas på att min son där inne i vaggan ska somna en stund till så jag får någon timme till under ögonlocken, vore ganska skönt då han strulat hela natten inatt. Vet inte vad de varit men kinkigt var de. Så mins inte att Jimmy gick i morse och tydligen hade jag inte reagerat heller.

Jaha, då var de dags igen..

Hörs senare!



Kommentarer
Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Ja, jag förstår vad du menar :)

Haha stackare. Blir ståendes utanför ens egna hus :P

Tur att dina kusiner bodde så nära så du fick låna telefon :)



Det kan inte vara en tand på G på liam. Om han sover oroligt på nätterna. Tycker att jag kännt på Linnéa att något börjar komma upp :)



Kram

2010-08-12 @ 09:40:25
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
carrå - 19 år och gravid

Nej det är klart att man inte gör det :D. Ja jag hoppas verkligen det, nu har man längtat för länge. Jo jag gör det ibland men man känner sig så löjlig, hehe :P

2010-08-12 @ 10:12:41
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0