Match idag!

Yes om några timmar så kommer Linda (Kalle) för att plocka upp mig, Liam, min bor som ska vara barnvakt och Madde. Sen bär det av till Norrskedika. Det som hände sist vi mötte Norrskedika vill vi alla nog helst glömma men idag har vi chans att ta revanch! Är faktiskt lite nervös nu när jag sitter här hemma och ska snart göra en frukost så jag orkar springa idag. Hum, det lät som om jag skulle göra det med frukost i magen men det återstår att se hur mycket jag orkar. Födde ju faktiskt barn för 3 månader sen och har kanske gjort sammanlagt 5 träningar.

Men inget att stoppa under stolen att de kommer bli roligt, bara jag klarar av uppvärmningen så är jag nöjd :)



Kommentarer
Emma & Theo

ja det hade vart roligt :) vi ska dit i dag men vi har en massa andra saker också så det blir bara en snabbvisit! Jag måste vagga theo till sömns antingen i famnen eller i vagnen, han kan absolut inte somna själv! Skönt att han fortfarande är lättsövd din kille.. hur ser din nattnings "ritual" ut ;) ? kramar

2010-08-14 @ 09:21:06
URL: http://littletoddler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0