Helgen som varit och idag

Jaa, förlåt för dålig uppdatering, men har haft fullt upp hela helgen. I fredags så fikade jag med Farmor nere på stan som det står i inlägget innan. I lördags så var de ganska lugnt på dagen på kvällen var jag, Sara och Sandra till Teatern och dansade lite, var faktiskt rätt så mycket folk ute måste jag säga! Sen på söndagen så var det ut till Rådmansö kl. 9 och spela match mot Riala. Matchen slutade 1-4 till dem och jaa jag tänker inte ens kommentera de för blir bara Sååååå förbannad!! Men men pappa hade hört rykten till vallentuna att jag var på benen ingen och gjorde en bra match så de gjorde mig lite stolt att han får höra att jag oxå spelar bra ibland.. Han är väldigt mycket med FSK så hinner inte riktigt med mig, men så är det att bli vuxen!!

Idag så har jag finulat med min Nya telefon som Sofie kom upp med igår, är ju hennes gamla iPhone 3 som jag köpt. Har ju alltid velat ha en och nu så fick jag den för ett kompis pris och då var de inget att tveka om.. Men fattar inte hur jag stället in ringsignaler??? Någon? Hum, kan bara ställa in deras Orginal signaler som typ är gamla som gatan och bara pling plong saker.. Vill ju ha ur iPoden som jag lagt in på Telen, hur funkar det någon som vet eller måste jag köpa låtar fast jag lagt in dem på iPhonen?? Aja, bror skulle kika på de så hoppas att han löser det!! Annars så ska Jimmy spela korpen ikväll så blir väl att kika på de åå sen MYSA framför TV, vet inte hru många gånger jag skrivit de men de blir fan aldrig av i detta hem!! Alltid någon som "bara" ska kolla på datorn och opps, fastnade lite.. 

Lilleman bärjar hänga med mer och mer, han ska hela tiden titta framåt då vi går så är svårt att bära honom då han vänder sig så mycket!! Annars mår han bra och OJ OJ OJ vad han babblar och skrattar, Det är livet att vara mamma! :D

Kram på er
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0