Fy vad jobbigt

Jaa det är inte roligt att vara så här förkyld som jag är just nu.. Bara rinner ur näsa och ögon!! Febern kommer och går men de känns bättre än i morse i alla fall. Jimmy fick stanna hemma från jobbet för jag ville inte vara själv med Liam när jag mådde så där. Men efter några alvedon så mitt på dagen så vart jag som folk igen. Men nu till kvällen kommer de smygandes igen. Så som ni förstår jag blir mina dagar inte så händelserika så jag tar tag i bloggandet då jag är sjuk eller om de dyker upp något jag måste få skriva av mig om..

Iallafall så kom Gudmor Linda hit och hälsade på Liam och oss andra oxå så klart men vi satt mest med våra mobiler och kolla massa saker.. hahaha töntar som vi är..

Neej, imorgon måste jag ner på stan för att kolla om jag hittar något till Jimmy som faktiskt fyller 23 år imorgon.. Såå just nu känns de jätte jobbigt att jag är sjuk och att jag både måste ner på stan plus att de kommer massa folk till kvällen.. åååh ge mig krafter någon!!

Hoppas ni andra mår bra där ute :)

(Ska uppdatera med bilder så fort jag mår lite bättre :))



Kommentarer
Soppe - Nicole's morsa

Jo fy fasen de va hemskt. Men hon verkar inte komma ihåg att det var i hoppgungan hon gjorde illa sig, hon älskar den fortfarande. :)



Krya på dig!

2010-08-25 @ 09:02:11
URL: http://sbergdahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0