Valborgmässoafton

Puh nu har jag spanat igenom hennes musik. Vart några låtar på ipoden endå :) Nice! Nu så ska jag nog titta på något avsnitt av greys sen kommer nog Jimmy hem och då är det dags att fixa tills vi ska iväg till fam pettersson :)

Jag har ju glömt att skriva att jag åkte till märsta igår för att titta på seriepremiären för RSK. Det gick väl inge vidare då Märsta var det bättre laget på planen och dem var faktiskt väldigt bra. Matchen slutade 5-0 till Märsta men de är bara att ta nya tag och ladda inför upplands/ekeby nästa helg, tjejer!! Pappa var även där för att spana men han spanade mest in märsta, rsk är han inte så intresseade av då han verkar sten cool inför serien att dem ska klara sitt mål med att gå upp i trean. Jag kan inte annat än att säga Lycka till och de har ju sett väldigt bra ut för FSK inför säsongen men det är många matcher att plocka hem innan ett sånt mål är infångat.

Neej, trött i huvudet så nu blir det tven.


Syrran gjorde en bra match i mål!! Kämpar på och var väldigt nära på att ta straffen..



Kommentarer
Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Jo, samma här. är väldigt trött på att vara gravid nu hehe:)

Ja, dagarna går ju fortare om man hittar på något :)



Hur har din dag sett ut?

Kram

2010-04-30 @ 16:02:42
URL: http://itssaraslife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0