Onsdag 28 April

Jaa ännu en natt då jag sover som en prinsessa! Han är verkligen lugn där inne nu så man oroar sig lite då och då för att något har hänt. Men när dem tankarna är som värst så sparkar han till som att säga "jag lever sluta oroa er". Nu när de är sånt här väder varje dag så längtar man ju till att kunna gå ut med vagnen och gå och strosa lite. Men de lär ju dröja några veckor till innan man kan göra de. Man ska ju läka ihop och må bra innan man kan göra det.

Idag så ska jag träffa Sara var så länge sen, tror de var på Rimbo cupen jag sprang på henne sist. Så de ska bli jätte roligt att se henne igen. Men hon hade ont i huvudet i morse så skulle komma in runt 14 halv 15 tror jag de var, om huvudvärken gått över så jag håller mina tummar..

Städdag här ikväll så Jimmy ska väl ner och hjälpa till, jag vet inte om de är så bra att jag springer runt och städar massa utomhus med skurning av möbler och allt sånt. Igår var jag upp och hälsade på tjejna då dem träna på konstgräset. Jag gick/sprang efter bollarna de sköt utanför eller missade på och tro det eller ej men jag har träningsvärk i benen. haha de här kommer bli en tuff väg tillbax!! Jag som gjorde de för att det kanske skulle hända något om jag pressade mig lite men neej, fick bara träningsvärk!! Bebis ligger bra där inne.. Men just därför skulle jag kunna tänka mig att gå ut och riva lite i rabatterna eller skura av någon möbel bara för att trotsa honom!!

Nej, jag har precis duschat så ska föna håret sen äta lite frukost/lunch. Ha en bra dag ute i solen och NJUT man vet ju aldrig hur den svenska sommarn blir!!

  

  

Snart är det dags för sommarn och alla dess bilaktiviteter som vi brukar åka på. Landracing drar igång redan på söndag med första racen klockan 17 nere i görla! sen ahr vi ju American car show att se fram emot den 17 Juli och raggar festen då cover crew band spelar som vanligt :) De får ni inte missa!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0