Söndag 25 April

Ååh ännu en dag med massa sol och trevligheter. Jag har hjälp Eric med hans cykel idag. Mamma fixade bromsarna och jag och Eric har tvättat den ren och tagit bort dekalerna som han inte ville ha på den.. Så nu vart den super fiin och han vart väldigt nöjd :) Medans jag meckat cykel så var Jimmy ute i garaget och meckat 140. Joo, det tar lite tid med den men det är hela tiden något som strular med den, nu ska han byta topp igen..

Sen åkte vi upp och tittade på Rsk som mötte Rö den matchen slutade 2-1 till Rsk. Träffade Chippen där och jags ka nog gästa henne imorgon då hon ska baka :)

Jaa, mer än så har vi inte hunnit med avslutade dagen med att äta hemma hos Jimmys föräldrar igen men är det grillat så kan vi inte hålla oss borta :P

Neej, imorgon är det måndag igen och för dem som arbetar så är det en tråkig dag och lider med dem. Vad jag ska göra har jag ju redan sagt men sen ska jag nog njuta av solen som skulle bli oxå..

Nu börjar ögonen bli tunga så ska nog sova lite. Liten i magen har varit lugn idag då mamma fart runt hela dagen så han lär väl ha värsta energin imorgon eller inatt.. Men man kan ju hoppas på att han ska ta ut det genom en förslossning :)

kram på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0