Picknick i en bil

Jaa, ni som bor i Norrtälje förstår nog hur det gick med våran picknick idag.. haha det började regna så vi fick sätta oss i bilen och ha får picknick där. Haha! Men det gjorde inte oss så mycket för där var det varmt och vi pratade på. Mycket trevligt!! Vi bestämde oss för att Carina skulle klippa oss imorgon vid 15 tiden, stackars henne, men hon gick med på det och jag behöver verkligen de. Så ska klippa upp det lite så man kan se lite fräch ut igen..

Jaa, blir nog inte roligare än så idag då det spöregnar nu och maten står på sin tur att göras i ordning, ska bli köttfärsås och pasta, mums! Sen är det ju värsta bil förarna ikväll och de kan man ju inte missa är sjukt dåliga dem är på att köra bil man blir ju livrädd att det finns sånna som dem där ute i trafiken varje dag!! Nej, usch!

Jaa som sagt bilder på picknicken blev inga men ska försöka hinna med att fota magen åt er så ni får se hur stor den blivit.. hehe, jag ser ingen större skillnad men ni kanske gör? jag ser att den är längre ner men han kommer ju inte ut för det.. Nej, här fortsätter vardagen med att vänta och vänta på honom! Men han har börjat med något nytt och de är att han trycker huvudet mot blygdbenet (eller vad de är för ben) och de gör skit ont!! Illar ner i benen och man kan knappt röra dem då han gör så.. Men han letar nog bara efter utvägen ;) hihi kan jag hoppas på i alla fall :)

Neej, älskling är hemma när som helst så dags att börja med maten.



Jag hittade den här bilden på datorn och tyckte den var lite rolig. Jag har deckat i Jimmys pojkrum och katten har nog gjort de samma :) haha!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0