Morgon uppdate!

Vilken morgon.. Sov ända till halv 11 Jisses vad händer.. Ena morgonen 8 andra halv 11. Men men bara att passa på som min mamma brukar säga, sen är det inte jag som bestämer längre! :)

Ska äta lunch med Kajsa och Mia nere på stan någon stans så får se vad de blir. Men slängde i mig en risifrutti nu så jag inte går ut med tom mage..

Solen lyser så härligt idag igen och jag blir så glad då det är sånt här väder. Man slipper sitta inne och deppa för att det regnar och man inte kan gå ut, istället finns de så många möjligheter att göra vad man vill i solen :)

Korta rader nu men har lite bråttom eller käns som om jag har lite bråttom!!

Kommer en uppdate senare idag med så ni behöver inte vara allt för ledsna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0