Lördag 17 April

Denna dag har vi hunnit med att göra massor, eller det känns så i alla fall. Jimmy åkye och jobbade vid 9 och mamma och jag åkte till Thuns. Vi kom dit kanske vid 12 så vart lite stressigt då de stängde 14. Så han väl inte riktigt titta på allt i lugn och ro men vi får nog åka dit sen igen någon gång. Jag testade massa kläder men kom hem med en tröja till mig själv, ett sett till bebis, ett fotbolls snappsspel och en plåtplånbok till Jimmy :) Var en lagom shoping dag. När jag kom hem så hade JImmy precis slutat så vi åkte och handlade lite mat som vi sen gjorde i ordning innan vi gick ut och gick. Solen tittade fram en stund så då är det lika bra att passa på :)

Vi har även tagit en sväng med bilen ut mot roslagsbro för att spana lite på hus och sen på deras konstgräsplan.

Nu verkar de itne hända så mycket mer idag, Jimmy är så klart trött efter arbetsdagen så blir nog sängen om en stund. Imorgon så får vi se vad vi hittar på, men återkommer om det :)

Hoppas ni haft en bra dag :)


Kommentarer
J O S E F I N - I don't do normal

Hittar jag dig nedslagen i soffan gloende på Parlamentet om en stund? :)

2010-04-18 @ 19:17:11
URL: http://Josefins.tk


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0