Kommentarer?

Är det ingen som har en kommentar? Hum, konstigt för ni är ändå 100 läsare!
Är tråkigt om ingen kommentar kommer in, det tycker nog alla som har en blogg...

Jaja, just nu sitter jag och väntar på att Jimmy min ska komma hem och mysa lite med mig innan de är dags att sova igen. Imorgon är det redan söndag och veckan är slut, det går så fort på helgerna! Jag behöver verkligen eran hjälp, hur får man tiden att gå utan att göra av med pengar på vardagarna? Vad gör ni andra mammor som går hemma och väntar på dem små?

Har ju BB-väskan att packa, men är svårt att packa den då man lär ändra sig tusen gånger under väntan i alla fall..

AJ, Oj spark, nu är han förbannad där inne! Han har hickat i snart 10 minuter och börjar nog lessna för nu rör han om ordentligt där inne. Neej ska upp och gå lite här i lägenheten så får vi se om det slutar, snutten vår <3



Kommentarer
Anki

Det här med bb väskan. Jag har packat om den massvis med gånger. Men just nu känns det bra det som jag har packat i. Men lär väl ändra mig igen. :) hehe...



Kul att vi har nästan samtidigt. Spännande och följa andra som är i samma månad! Min graviditet har vart bra, men visst har det vart jobbiga stunder också. Men nå andra sidan så hör det ju till. Nu går jag på havandeskapspenning då jag inte kan jobba. Lite segt att gå hemma och jag har ändå gjort det sen slutet av februari. Tiden springer iväg. Hur mår du och din mage då?



Kram

2010-04-11 @ 09:26:16
URL: http://ankihansson.blogg.se/
Kajsa

Haha.. Nej, det tycker jag inte.. Men det avr som jag sa till dig häromdagen.. Att jag tycker att det är jätte fint när andra är gravida, men inte på en själv.. Men det gäller nog dem flesta. hahaha.. Nej, det tor jag med.. Det är nog inga svårigheter.. Hahah.. Ja, absolut.. Det ska jag göra!! Puss och kram

2010-04-11 @ 15:40:16
URL: http://kajsarosander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0