Grattis från oss i förskott

Jaa Grattis Sophie från oss i förskott.. Hon fyller den 28 men var ju där idag för att ge henne en present för vi kan inte på onsdag då de är städdag här på gården.

Men ååh vilka goda bullar Sophie bakade och hon vart jätte nöjd med sin present, ett Thomas sabo armband med ett berlock (stavning?) som var ett fyrkläver som jag hoppas ska ge tur nu ;) Sen så bakade Sophie hehe jag själv satt bara och tittade på, snällt va! Peter var inte bättre han som bara låg på soffan gnällde om mat.. :P Sen när han väl gjorde maten själv så gjorde han först bara till sig själv.. hahaha! Du är rolig du Peter! Men vi fick varsin hamburgare till sist :)

Jimmy och jag vecko handlade idag för hela 98 kr.. De ni!! Men då hade vi de mesta hemma till veckans måltider.. Träffade Mia, Haylie och Robert på Willys så nu ska jag besöka Mia imorgon då hon var ledig då :)

När vi åkte hem från Willys så fastnade en stor jävla plastbit fram på våran bil så alla glodde som fan.. hahaha jävlar vad jag skrattade, men tur att den inte la sig över rutan då hade vi nog legat i ån nu.. Jaa, nu ska jag eller vi (eller ännu ärligare Jimmy) laga mat. Sen ska jag nog tjata till mig att vi går en sväng innan sista avsnittet av Arn är ikväll :)



Vist är hon snygg min Chipp?



Kommentarer
Anonym

Åhh TACK SÅ JÄTTEMYCKET för armbandet!

och tack för den "fina" bilden du lagt upp ;)

haha ojojoj det va tider det!

2010-04-26 @ 20:14:14
Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

ja kul o se vem han blir lik osv =) Själv tror jag att jag kommer få en kopia av sonen som i sin tur är en kopia av pappa sin ;) haha!



Hur är det med dje annars då? :D kram

2010-04-26 @ 20:50:46
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Anonym

Ja hon är ju min flickvän!

2010-04-26 @ 23:10:38
19åriga Fru Sofia - nybliven mamma

Hej ! ville bara önska dig lycka till med den kommande bebisen =)

2010-04-27 @ 00:02:10
URL: http://frusofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0