Depression!

Idag har varit en riktig skit dag då det gäller mitt humör. Började med att mina byxor satt för tajta och jag fick andningspanik i dem. Så beslöt mig för att åka till Täby för att testa HMs boyfriend modell men dem gick inte över höfterna och jag vill inte köpa allt för stora då det faktiskt bara är en månad kvar sen hoppas jag på att bäckenet drar ihop sig igen och att jag kanske kommer i någon större storlek än tidigare men ändå ganska nära min vanliga jeans storlek.. Känner mig väldigt stor och allmänt ful just nu då klänningarna jag testar inte sitter något vidare och ofta sitter de för tajt över armarna så jag får den där panik känslan.. Neej de ända som funkar nu är träningsbyxor och leggings men problemet med dem är att tunikorna jag har eller linnerna får mig att känna mig så stor.. Nej de ska täcka armarna.. Jaja, jobbig tjej tänker ni men vänta bara tills ni går där själva höggravida och inget passar och de andra hittar massa snyggt som du oxå skulle vilja komma i.... :(

Jimmy fotade den stora magen som börjar jävlas med mig massor om dagar och nätter.. Sammandragningarna är väldigt mycket starkare nu men ännu värre lär de bli :) Längtar efter honom nu och de gör nog dem flesta i min närhet oxå :)

Neej dags för middag!!

Kram på er

  
Vecka 34 (33 +6)




Kommentarer
Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

hehe ja, dessa sängarär nog ganska vanliga. Är nog många som har dom :D hehe



Ska du sätta upp och bädda sängen innan?

Kram

2010-04-08 @ 07:25:04
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Sofia

Hej, lider med dig, kan inte vara kul alls.. Har massa tunikor, klänningar här hemma i storlekar som skulle säkert passa om du vill. Kan ju vara skönt att slippa handla eftersom du kommer bli mindre sen. Ta hand om dig! Kram!

2010-04-09 @ 23:12:06
URL: http://mylifeback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0