Blandväder

Oj jaa det vart några timmar på stan, eller fiket. Först käkade vi lunch, bakad potatis med skagen den är så got på krabban. Sen någon timme senare lite fika på de, dock inte lika god blåbärspaj men då ska vi inte ens nämna den vita chokladen som smakade blä.. Neej inge mer sånt för mig!! Nu är jag hemma igen känner mig som en kossa, kan ju inte ha några kläder alls länge allt hänger över rumpan som ser ut som en stor bulldeg. Haha,v ad snäll jag är mot mig själv.. Men snart snart mina vänner så kan jag inte skylla på lilleman längre då blir det till att träna upp kroppen igen  som den var innan :)

Jaa, ikväll vet jag inte vad jag ska göra Linda kanske skulle titta in innan träningen men vi får se har inte hört något mer. Kanske att jag klär på mig och går upp och spanar in träningen lite så man vet vad som väntar då man vill ta sig tillbax. (Om jag vill tillbax, det återstår att se!)

Snart är de ny vecka igen och hjälp 3 veckor kvar, 23 dagar idag. det har gått väldigt fort måste jag säga även om visa dagar har känts som en evighet så nu sitter jag här höggravid och i stort sätt bara väntar.. 

Neej, nu ska jag nog lägga mig på soffan en stund innan Jimmy kommer hem, han skulle nog mecka lite efter jobbet så han är nog inte hemma först 6-7 kanske. Men då är det dags att äta, Kyckling ris och currysås är de som står på menyn idag!

Fortsätt att gissa när liten kommer?!


Kommentarer
Sofie

Jag vill också gå och mysa med dig på stan nån dag <3

2010-04-28 @ 00:00:53
URL: http://fieh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0