5 April

Halloj och Glad påsk på er lite i efterhand.. Men har haft fullt upp! Var till pappa min i fredags och firrade Malin samt Marie som hade fyllt år :) Efter de så vart de middag hos Sofie, mysigt mysigt. Dem skulle senare ut så fick vara chafför till dem, vilken ära ;) haha!

I Lördags så var Jimmy iväg och jobbade på dagen och jag låg och halvsov till Grey´s Anantomy tills han kom hem igen. Eller jag var bara ner och hjälpte mamma att välja vårjacka men hon lär ju lämna tillbax den i alla fall för hon är bara sån, men den var skit snygg! När Jimmy kommit hem igen så var det lite grillning på schemat och GUUUUD Så gott det blev :)

Igår så var Jimmy inte så pigg men vi rastade bilen som fått sommarsulorna på, typisk att det då snöar väldigt mycket idag. Då känns de ju nödvändigt med sommardäck... Men men bilen vart snygg ny tvättad och med sommarlocken!

Idag så vet jag inte vad vi ska göra... Men blir nog att ta det lugnt då Jimmy fortfarande har hög temp på nätterna och ont i halsen på dagarna.. Inte bra!!

Hur har eran påsk varit?


Kommentarer
Kajsa

Haha, jag kan tänka mig det.. Är du tvungen att fälla ett säte?? Ja, visst är den.. Jag är typ kär i den, hahaha.. Hur man nu kan vara kär i en vagn :P

2010-04-05 @ 17:56:34
URL: http://kajsarosander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0