Update!

Jag har varit lite bizzy! (Sorry Madde) Men nu så ska jag ha landat på fötterna igen. Tiden bara rinner iväg och mycket har hänt på alla fronter. Fotbollen är som den är och jag har kanske inte så stort sug längre, jobbet tar ju musten ur en och man jobbar massor för att få allt att funka och räcka till nu när Jimmy inte längre har ett jobb heller. Men ska inte klaga och vad tiden bär med sig vet man inte i förtid.

Jobbet är just nu det jag fokuserar på mest som ni kanske förstår och därav den dåliga uppdateringen. Kommer hem rätt sent ibland och är man hemma tidigare så är det massor som ska göras är ju inte bara som när man bodde hemma att slänga sig på soffan eller framför datorn och vänta på tills någon sa att det var mat. Nej nu måste vi fixa allt själva och det tar sin lilla tid, tvätta och allt men som tur är så är Jimmy väldigt duktig på att sköta det medans jag jobbar så kanske jag inte har någon ursäkt, förutom EN!

Annars så försöker jag hinna med allt från vänner till familj till fotboll och det är inte så lätt, det finns faktisk ett jag som ska prioriteras oxå. Och hur jag mår de har jag inte vågat känna efter än. Är rädd för vad jag ska känna och se! Men någon gång måste man väl ta sig i kragen och hitta viljan igen. Kanske detta bara är en period?!

(denna vecka):

Måndag: Tvätta bilen - Städa
Tisdag: Jobb sent
Onsdag: Jobb - Tvätta
Torsdag: Jobb - träning
Fredag: Jobb sent
Lördag: Jobb tidigt - ska fyra Marika som fyllt 20 i torsdags (lär bli sent)
Söndag: Match - Jobb

Vill inte klaga men vill bara att ni ska se att jag försöker hinna med allt. Hoppas ni har tålamod med det!

Sista matchen på söndag och finns inget annat än att ta en 3:a innan säsongen är slut. Ska bli skönt att det är slut sen för iallafall jag är helt slut och kommer att ta ett uppehåll på obestämd tid, måste få chans att känna efter andra saker och ta tag i saker som behöver mer av mig nu än tidigare.

Nej nu babblar jag om saker och det blir bara rörigt för er att läsa så sätter min punkt nu så hörs vi av imorgon, ska iallafall göra mitt bästa för att skriva några rader.

Ha det bäst


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0