00:55

Japp, klockan är skit mycket men är ingen ide att försöka somna igen. De är någon fest på folketshus och de är ett jädra liv och fylla. Såg minsan några av er mindre där ikväll, får hoppas att ni iallafall har kul. Men tror inte att folk runt om kring tycker det är så kul när deras småbarn inte kan somna för att de är sådant liv där nere. När jag gick hem från lisa så har jag nog aldrig sätt så mycket folk här tidigare och de stod och pissa överallt så äckligt vad skulle ni säga om jag gick och satte mig och kissa på eran tomt eller i erat dike? Hur som så finns det inte så mycket jag kan göra mer än att klaga av mig här. Inga vakter spyfulla ungdomar (15-18 årsålder, var vad de såg ut som iallafall), skrik och hög musik. Vist deet har varit fest där förr men aldrig så här livat. Men men, slutar nog snart så då kan jag sova :)



Kommentarer
Madde

Det var vakter där :P vid ingången, men de brydde sig inte om man drack :P

2009-09-06 @ 10:24:27
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0