Tråkigt väder.

Idag är jag ledig från jobbet och har passat på att göra massa andra saker... Träffat Lollo och sen vart och klippt mig. Lollo och jag gick och käkade pizza vid esplanaden och pratade massor om allt och ingen ting :) Men det var mysigt!

sen gick jag upp några gator och klippte mig för det behövdes verkligen. Hon tog kanske en decimeter och nu känns håret friskt igen. Hon berättade att jag tappade mycket hår för att jag mitt hår inte klarar all färgning som jag gör så nu har jag bestämt mig för att låta det växa ut innan jag blir flintiiis.. Japp så i vinter så kommer jag inte vara så snygg i håret men det får ni ta. För sen till sommarn så blir jag blond igen. Ska bli skönt att slippe färgningen och kommer ju inte ha tid med det nästa sommar!

Ikväll ska jag och Jimmy åka till Lindholmen och hälsa på pappa min. Vi ska även kika och hålla tummarna för AIK ikväll det börjar lukta GULD! Men det krävs två vinster eller en vinst och en oavgjord för att det ska bli guld på faten för AIK.. Men de är ju närmre än Djurgården är i år, dem från nog smaka på nedgång iår. Tråkigt för Allsvenskan men som gnagare så är det lite roligt. Men då fattas det ju ett hett derby nästa år och de är synd :(

Annars i mitt liv så går det mesta åt rätt håll men några motgångar finns alltid. Men på torsgad ska jag och mamma gå på bio och se "this is it" om Michael Jacksson. Men man ska nog se på filmen med en viss tanke i huvudet att den bilden som de visar kan vara en förvrängd bild av verkligheten. Men ska bli intressant att se på iallafall.


Pappa


Jag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0