Natten till söndag!

Jodå satte.. jag har nyss slutat jobba och har nu landat framför denna dator. Så härligt att vara hemma och snart få lägga sig i sängen för att äntligen få sova ut imorgon. Annars idag så har jag varit och spelat en "invigningsmatch" på spc. Jag och mattias var representanter från mc Donalds Norrtälje. Vi spelade tillsammans med andra sponsorer av BKV norrtälje och mötte då BKV:s tränare från de flesta av deras lag. Var riktigt roligt och de bjöds på riktigt bra fotboll och god mat efter :) så det tackar vi för. Efter de vid ca halv fem så var det bara att dra vidare till jobbet för att både jag och Mattias var tvungna att jobba stängning :) men det gick kanon bra, trots lite dryga männiksor.

Imorgon så ska de sovas en sväng sen så blir det att träffa min kära Linda innan hon drar tillbax till Kalmar. Efter de så blir det tillbax till kära jobbet för att jobba ett mes pass på ca 4 timmar :)



Kommentarer
kajsa

Haha, ja visst är det.. Jag tänkte att vi skulle kunna ses ngn dag i veckan och snacka skit.. Du kanske skulle kunna hjälpa mig med designen :P

2009-10-05 @ 18:39:11
URL: http://kajsarosander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0