Fredag

Idag har jag varit ledig. Men hade endå massor med saker att ta itu med. Både jag och Jimmy har varit och Vaccinerat oss men de var ingen fara alls. Å håller det en från sjukdommar så är det värt de. Sen så har vi Besiktat 940:n men den gick inte igenom hade lite strul med ena lyset och sen var bromsrören dåliga. Men men kunde varit värre. Är ändå fel som är lätta att fixa sa dem här hemma sen :)

Just nu sitter jag i Öset och ska snart kolla på Idol. Håller mina tummar för Reza och Erik. Men alla är duktiga så det är svårt men tycker nog att nicklas eller Rabih kan få åka hem...

Imorgon så är det dagen då det kommer att vara full fart från morgon till jag går och lägger mig i morgon kväll. Årsfesten står näst på tur och samlingen är 11:00 vid landkrabban ska blir roligt att få leka lite med tjejerna.

Neej nu ska jag sluta för idag så kanske vi ses näste vecka för kommer inte ha tid att skriva mer i helgen då jag jobbar lääänge på söndag så blir nog inte så sent imorgon heller! Men men så kan det vara ibland :O)

Heej svejs på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0