v14 +5



Här kommer första bilden på min mage, den är lite ändrad för hade en psykisk jobbig övervikt med som störde mig för att jag skulle kunna lägga upp en bild men tog bort den och då vart bara denna mage kvar :)
När jag spanar på andra gravidmagar i v14 så syns det knappt ingenting men på mig syns det mer än jag trott och de gör mig lite orolig. Är det två? Neej, jag tror inte det men man tänker ju så direkt men tror att det är för att jag fläskat på mig lite sen jag vart gravid man äter som sagt en hel del mer. Men sanningen får vi veta den 7 december då det är dags för Ultra Gyn.

V.14 för några veckor sen kändes som hur långt fram som helst men nu är jag här och skoja inte att tiden går fort så nu vågar jag knappt längta efter jul för man vill ju hänga med själv med vad som händer med en just nu. både jag och Jimmy läser böcker om vad som händer varje vecka och det är mysigt när fredagarna kommer och vi får öppna våra böcker för att läsa vad nästa vecka ska bära med sig för nya utvecklingar i min mage. Jimmy läser en bok för pappor och det är värkligen bra det står på ett helt annat sätt än vad det gör i andra böcker om graviditeter, han som skrivit den heter Dick Sundevall. Han skriver på ett roligare sätt "humor för killar" han har låtit andra fäder berättat om vad de tänkte om, under och efter graviditeten och förlossningen. Kan säga att det hade räkt med bara den för i alla andra böcker så blir man så uppskrämd och det ska vara så "riktigt" skrivet. Men men man vill ju ha lite att jämföra med men är roligast att läsa i Dick Sundevalls bok.


dagens TIPS till alla par som väntar sitt första barn så är denna bok en perfekt julklapp eller present från mamman till pappan.


Kommentarer
Emelie ♥

Åh, vilken bra idé :) ska jag köpa till min Mikael då han fyller år 19 nov. gått och funderat i veckor vad jag ska köpa.. nu är det problemet löst :D

2009-11-05 @ 11:33:30
URL: http://eeeileme.blogg.se/
frida frigren

vi ska ha den 28 november :) nej vad kul att ni också ska ha barn, hade jag ingen aning om :D

2009-11-05 @ 13:24:43
URL: http://allasalfons.blogg.se/
Kajsa

Jag hoppas för din skull att det inte är 2 ;)

2009-11-05 @ 19:53:03
URL: http://kajsarosander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0