Trött och Förskyld

Jimmy väckte mig för en halvtimme sen om han inte sagt vad klockan var så hade jag trott att den var 5 på morgonen, men icke den var 11 och han och en polare skulle dra till Uppsala så han ville säga hej då. jag hasade mig ur sängen och hoppade in i duschen på en gång. Såå sköönt med en dusch när man vaknat. Dessvärre så har jag insett att det inte finns någon mat hemma så måste hinna iväg innan jag börjar jobba för att äta något.. Frågan är bara vad?

Imorgon är jag ledig Jippi!! har ingen aning om vad jag ska hitta på om jag inte skulle träffa en barndomskompis, var så länge sen så är på tiden!

Neej nu är nog inte bara jag hungrig så ska nog spana i kylskåpet en gång till.. Äggröra funkar ju annars :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0