Tisdag den 10 November!

Jisses vad fort tiden går.. Hänger knappt med men de är ju ett tecken på att vardagen fungerar oxå. I morse var det upp 5 för att åka till jobbet. DÅ var man trött må jag säga men tiden gick och jag slutade vid halv 3. Då åkte vi och handlade lite eller ja Jimmy handlade för själv gick jag bara och pratade i telefonen. Haha men men hem och somnade en timme skönt! Till middag hade Jimmy gjort lassange och sallad mycket gott :)

Snart eller jaa om en stund så ska jag ut till rådmansöhallen för att se tjejerna svettas lite och lämna vår försäljning eller jaa mamma sålde allt mitt men de gör hon så gärna. hon har sålt 18 korvar och 36 new bodey packet.. NICE! ska bara räkna ihop allt så de stämmer.

Mitt julklapps tips är en värmekudde av vete (vetekudde kan de oxå kallas) som man bara stoppar in i mikron tillsammans med en mugg vatten i fem minuter sen är det den bästa grejen mot mensverk, kalla fötter, muskelvärk eller bara för att värma upp i sängen jaa helt enkelt det mesta. Hur bra som helst använder min massor :) Kan användas av alla i familjen!





Kommentarer
madde

okej (: ja, jag tror det blir lugg. jaa, det ska jag! :D frågan är bara när (; pussar <3

2009-11-10 @ 19:15:50
URL: http://madelenekestolpe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0