Sjuk!

Inge roligt att ha feber.. Men har ändå lyckats städa lite inför helgen! Idag är febern bättre men har inte varit och jobbat för är inte bara min hälsa det handlar om och är man gravid så bör man vara försiktig många säger att jag måste lära mig att ta det lugnt och bara slappna av men är så mycket man vill hinna med så är svårt att slappna av. Men idag så har jag tagit det lugnt och gjort något då jag har orkat.

I helgen blir jag 20 och jag och nåra vänner ska ut för att firra mig :) vi ska ut och äta på G vid 7 tiden och sen blir det tårta som Erika och jag ska baka imorgon. MUMS! jag hoppas på att det blir snickerskaka oxå. Sen hoppas jag på att jag orkar ta en dans på mobergs eller teatern. Spelar inte så stor roll vart men vore kul att dansa lite. Sen på söndagen så kommer alla släktingar och då blir det ännu mer tårta och kakor har öppet hur för dem eftersom jag inte har så mycket plats här hemma hos oss. Men blir nog bra iallafall man får äta i omgångar.

Neej nu ska jag lägga mig på soffan igen så jag kan jobba imorgon för måste ha pengarna.. jobbigt att betala räkningar åå sånt annars.. haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0