Otrivin

Rubriker är nog det svåraste att komma på. Men nåfot ska jag väl komma på!?

Idag ringde klockan 05:00 och det var bara att kliva upp och åka till jobbet fast jag kände att febern fortfarande är kvar i kroppen. Men jag måste ha pengarna sen!! Jag lovade att hälsa till Jojje via bloggen eftersom han läser den flytigt: Hej Jojje! Du glömmer väl inte -> "Mmm mums så lätt en två, färdigt!"

Vi ska laga kyckling i ungn till middag det är så gått med bulgur och currysås :) Mums! Jimmy ska sen iväg och fixa i garaget och jag ska nog ut till girlsen på Rådmansö! Men blir nog inte så långvarig för känner mig som sagt lite små hängig...

Helgen som var då:

Fredagen: Jag jobbade till 21:45 sen var det jue inte mycket kvar av den dagen var mer bara att hoppa i sängen för att okra med lördagen.

Lördagen: Sooov en lång stund in på dagen sen var det upp för att senare träffa Linda som kommit hem vi passade på att träffas men kände mig inte så frisk då jag snorade och hostade massa men vi gick iallafall ner på G och lyssnade på Lillis. Var där i ca en timme sen drog vi hemmåt. JImmy och jag skulle åka och hyr en film men kom på att det var nattlucka på statoil så då sket vi i det och drog oss istället hem till lägenheten.

Söndagen: Då vart det till att åka ut till Öset jimmys pappa ville ha skjuts så vi skjutsade in honom och sen hämtade hans mamma åå så åkte vi och handlade efter en liten frukost vid 11 kanske. Efter det var det bara en stor slappdag framför tv:en och kollade på massa konstiga program. Nio filmen var sjukt bra så den kan jag tänka mig att se igen.

Måndag: Jag var även ledig på måndagen så ser det som en extra helgdag. Träffade linda och gjorde massa ärenden på stan innan vi åkte och köpte med oss sallad till min mamma. Vi eller rättare sagt jag skulle hålla koll på Eric. VI spelade monopol i ca 2 timmar och sen vart jag hämtad så vart det bara tv hemma i soffan innan det var dags att lägga oss.

Kort summering på helgen! Men den får duga skrev ju några rader under helgen oxå så det blir nog bra :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0