Happy face!

Känner mig så nöjd med allt. Tiden rullar på och veckorna ska vi inte tala om hur fort dem rinner iväg å i helgen är jag ledig.. Ska bli skönt att bara ta det lugnt och kanske hitta på något roligt.. Linda kommer äntligen hem så blir nog att träffa henne oxå :P

Tror att graviditeten sprider sig bättre än svininfluensan här i stan. Är många som är gravida och många som precis blivit.. Men det är bara kul!! Men svininfluensan kan ju bara slänga sig i vägen här kommer vi gravida!!! Hahaha..

Snart blir jag galen på våran tv hade den inte vägt ton så hade jag slängt ut den för länge sen. Den tjuter hela tiden när man tittar på tv så oerhört irriterande. Kanske blir en ny i julklapp till mig själv om jag har råd fick ju skatten på bilen idag oxå.. puh! Men men bara betala medans man kan..

Nope några rader blev det iallafall nu ska jag lägga mig i sängen och mysa med Älskling och förhoppningsvis så kanske jag kan känna den lilla oxå så man kan somna lyckligast i värden sen :P

Natti natti


Kommentarer
my

men tack raring :D nej jag använder något tramsprogram som redan finns på datorn, jättelätt faktiskt! och tack igen!

2009-11-19 @ 12:24:52
URL: http://mysb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0