En vecka kvar till ultra!

Vet inte om jag kommer att överleva denna vecka det ända som snurrar i skallen är vad som händer nästa vecka! Kan vara tjatig ja jag vet men ni kan aldrig förstå hur det känns att snart snart få se det som kommer att bli ert barn. Är en känsla som är över allt annat! Kanske är det detta som är KÄRLEK!

Om en vecka så har vi varit hos Ultra den här tiden och förmodligen så har vi några bilder med oss hem :) Kommer vara så otroligt att se så jag kommer nog börja grina av spänning! Känner att det rör sig där inne ibland och det är ju så härligt att känna, är obeskrivligt hur det känns men är helt underbart! Tråkigt är att det bara är jag själv som känner det Jimmy kan ju inte direkt känna de små lätta vridningarna som i bland sker. Men om en månad så kommer även han att kunna känna lite sparkar, hoppas vi :)

Jag har även köpt massa ramar som jag ska sätta in några bilder i å så småningom göra ett album med alla magbilder som kommer bli och även skriva lite om vilka veckor jag kände vad och så vidare. Blir roligt att bläddra i i framtiden.



Kommentarer
madde

guud, vad spännande! :)men kul, bebisen kommer vara jättefiiiiin :) puss <3

2009-11-30 @ 17:01:23
jenny - 17 och mamma i februari

Lycka till på ultraljuget, det är helt underbart och ligga där och se sitt barn på skärmen! du kommer älska det:) ska ni kolla upp könet eller väntar ni till bebisen är ute? =) kram

2009-11-30 @ 18:51:34
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/
jenny - 17 och mamma i februari

sv; okej, jo det är ju en bra fördel.. haha har redan massa babykläder, det är svårt och hålla imot när man hittar så söta små saker:)

2009-12-01 @ 19:36:52
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/
mikaela - ungmamma till Nova

Grattis till bebisen i magen! :)

2009-12-02 @ 09:46:05
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/
Mother, Married &Twenty

Så spännande :) De första sparkarna var de "mysigaste" tyckte jag, ju mer bebisen växer desto hårdare blir dom och börjar göra riktigt ont till slut så njut medan du kan ;)

2009-12-02 @ 20:41:18
URL: http://mummyfied.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0