2 November

Nu har dem börjat att bygga om på jobbet bort med lekhörnan och in med flera platser.. Är intressant att se hur det ska gå till och hur resultatet blir...

Både Jimmy och jag ska snart åka över till peter och chippen för att käka lite mat ska bli gott :) Sen ska jag och Chippen vidare till Lillis på möte ang. höstfesten. Är inte så många som anmält sig tyvärr.. Men det ska nog gå och ordna på något sätt!

Jaha, imorgon drar fotbollen igång och jag vet inte om jag ska sukta mig själv genom att åka ner men vore skoj att se alla igen.. Nya tränaren och allt! Men det kommer bli kanoners tror jag.. Dags för mig att skaffa gymkort så ska nog göra det i veckan. Nån som vill haka på?



Kommentarer
Kajsa

Haha, ja lite kanske:) ja, det tycker jag.. Hur jobbar du då?? Puss

2009-11-02 @ 18:07:26
URL: http://kajsarosander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0