Dags att göra något åt saken! Jag har en idé...

Idag är det fredag och jag har inga fredagskänslor alls, jag menar annars brukar man kunna känna att YES, äntligen fredag. HUM detta kan ju iof ha med att göra att jag varit hemma hela veckan. De tragiska är att jag kan rabbla alla program som går på 3:an på dagarna haha! Men nu till alla som läser så har jag ingen feber inte ens näsan rinner längre och hostan är borta så håll era tummar lite till så spelar jag nog på söndag!

Ikväll är det marknadsafton och de finns en lång historia bakom den i mitt liv. Linda du vet jag menar! HAHA! Tror jag ska våga mig ner sen för att köpa lite munkar, de är ju så himla goa! Men innan de blir marknad så är Jimmys morföräldrar nere på finbesök i stan, inte för att de var så länge sen vi träffade dem men en då. Det ska grillas och sen ska vi visa dem lägenheten som dem faktiskt inte har sett. Sen hoppas jag lite i smyg att de stannar tills på söndag och kollar på våran match innan de åker!

Nog om mig tillbax till fotbollen...

Jag fick ett sms och 2 samtal igår om träningen som ägt rum tidigare på kvällen, jag blir nästa arg inombords. Nu får de vara nog! Vi kännde att de är dags att göra något åt saken och min idé innom är att innom snarast ska de komma visa beteende regler från spelarrådets håll som kommer gälla ALLA, Spelare,tränare, ass.tränare, målvaktstränare, lagkapten... ALLA! Jag ska få en mer inblick i helgen men detta har inte bara hänt igår att de tjafsas utan de har pågått länge nog, om nu lite regler kan sätta de på sin plats så är de värt ett försök. Ska jobba på de på en gång! 
Tänk på de här citatet tjejer: Om han gör något för oss, så gör vi något för honom!
Jag vill nog inte ens veta hur mycket tid våra tränare lägger ner på oss utanför de tider vi har att träna på. Så den stunden han/hon väl har oss i rampljuset bör vi lyssna och bara respektera läget. Det är som ett beslut som dommarn tagit han kan inte ändra sig för att några spelare tycker att de är fel...

Är det någon som inte instämmer så är det bara att höra av sig till mig så kan vi diskutera saken!!

Man ska inte efter en träning behöva känna att man inte vill gå nästa gång för att de är så stökigt och ingen lyssnar på tränaren. Vist alla kan ha fel eller göra fel beslut även Hjalle/anniz/Lillis men ge dem en chans funkar det inte ta det personligen med vem de direkt gäller på sidan av planen och vill man inte de av någon anledning ta det med oss i spelarrådet och vi tar det anonymt med dem vid snarast tillfälle.

Jag vet att alla inte läser min blogg och att de borde stå där dit där men det här är mina personliga åsikter därför skrivs dem här och ingen annan stans jag tycker de här är en självklarhet, men jag ska ta upp förslaget på nästa spelarrådsmöte så kommer nog en information till ALLA så småningom. Men iallafall jag är trött på den energin som går åt till småsaker under träningstid sen kan även jag tycka att visa saker bör ändras hos tränarna oxå men de tar jag med dem, så slipper vi oxå allt skit snack och grundlösa påhopp!

TACK!


Kommentarer
Myggan

Håller med dig fullständigt Jessica!

2009-05-30 @ 14:42:29
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0