Åh NEJ jag är sjuk!

Dagen innan match mot Upplands-ekeby och jag har varit hemma och är sjuk! Visserligen har jag bara ont i magen men i morse kom de upp lite från igår. Men nu mår jag hur bra som helst så hoppas på att de håller i sig.. Laddat har jag gjort sen sist då de nu känns hela kroppen att de börjar bli dags för en vinst igen :)

Jag tror och enligt tabellen är dem bra men vi kan slå dem, de är jag övertygad om, gäller bara att alla är fokuserade på de vi ska göra och hålla bollen inom laget  och på backen så klart :)

på träningensist så var jag inte med pga att jag hade ont i halsen men hade med mig min kamera så tog en del bilder närmre 300 kanske haha, men tänkte lägga upp några här på bloggen som ni kan få kika på!

Kalle och frida   Sara     

 
        


 

           


 



Kommentarer
Myggan

Amen, Jessica !! Fyfan, den där bilden på mig är inte riktigt schysst ... Ser ut som en mongolid elr något liknande -.- Blääääääää på dej.

2009-05-24 @ 23:05:56
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0