27 Maj

Hejsan alla som läser!

var nog dumt av mig att spela i söndags, får sota för det nu då jag har legat hemma sen dess med hög feber och en rethosta på det. Jag lovar dig Myggan att om jag mår minsta bättre till ikväll så kommer jag ner en liten stund och kikar :)
Just nu ligger jag ner bäddad i sängen och önskar inget annat än att få vara fullt frisk, men men är huvudet dumt får kroppen lida!

Idag så ställer vårt u-lag upp sig mot Långhundra hemma på arenan. Långhundras A-lag ligger i divison 3 så kan bli en spännande match att kolla på. Jag önskar er all Lycka till i kväll och hoppas på att jag kan få ta mig ur sängen ner dit en liten stund.


Kommentarer
Myggan

För det första så mötte vi inte långhundra, utan vi mötte sigtuna.. ;P Vi vann med 12-0!!! Sååååå jävla skönt !! Nu får vi fortsätta i denna takt ;)

Synd att du inte kom ner :(

Krya på dig Jessica =) Kram

2009-05-27 @ 21:18:14
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/
Hoffa

Nej men, inte visste jag att du hade en blogg!

2009-05-27 @ 21:28:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0