Måndag

Måndag och tjejerna ska träna, inte jag! Jag jobbar tyvärr ikväll som många andra måndagar. Illa men jag hoppas på spel på Onsag iallafall för då ska vi spöa Riala som är bland de fegare laget att möta. Av ryktet så ska de ha bytt dag med oss för att deras kära farmalagspelare ska kunna vara med, Jo vist RIMBO! Men är man så fega så finns inga ord för att beskriva hur mycket roligare de skulle vara att spöa dem. För de är precis vad vi ska göra! Vi ska ta tre poäng till så vi hamnar på 12 totalt. Så tjejer LADDA upp ordentligt och få igång nerverna på 100 för på onsdag är en match som vi ska kriga sullorna av oss!

Bilder från knivsta matchen!


               





Övrigt i mitt liv förutom att ladda till matchen så har jag varit i darlarna för att fira midsommar som det altid ska envisas att regna på. Men för oss sprack de upp närmre kvällen :)

På vägen hem stannade vi på Ikea och införskaffade oss lite nytt till lägenheten. Har inrett toan så nu ser den ut som en helt ny! Vi köpte en bokhylla som jag ställde inne på toan (se bild nedan). Sen köpte vi ett databord och lite småplock som en matta, 6 tallrikar, galgar, servetter, tjusstakar, äggklyvare, 6 vita handukar och 3 små vaser!

Om 4 veckor går både jag och Jimmy på semester :) Ska bli skönt att slappa och bara göra massa roligt i tre veckor. Sen blir det att söka nytt jobb till nästa år om de finns något både jag och Jimmy behöver nytt. Kanske Jimmy i första hand som blivit varslad, inte bra! Men men de är livets regler och bara att gilla läget. 

Nej nu ska jag äta lite och sen iväg för att jobba till 23:15 ikväll!  

 


Kommentarer
Myggan

Haha XD, fina bilder ;) tillome jag fick va med på en =D 2 av bilderna har jag tagit :D

Jättefint det blev på toaletten :) <3 Ha så kul på jobbet, o håll tummarna på att vi vinner idag!! :D

2009-06-22 @ 16:09:04
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/
Anonym

Vad fint det blev :D<3

2009-06-22 @ 16:49:35
URL: http://wwwsofikarlsson.blogg.se/
Linda

Snygga bilder du hittat på mig då haha Jäkligt fint på toan me de nya skåpet :D

2009-06-26 @ 10:02:05
Jessica

Tack Linda är väldigt nöjd.. Haha jaa vist är de fina :D

2009-06-26 @ 12:35:57
URL: http://wahlqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0