Jaha ja!

Nu har jag jobbat för mycket ingen! HInner inte skriva varje dag om man ska hinna med allt annat... Men nu sitter jag vilket fall som helst här och funderar på matchen i helgen som vi ska åka BUSS till. Finns nog inte någon som vill köra till örbyhus, är lite långt tycker jag, tar ca 2 timmar. Har ingen anning om vilka som spelar i helgen då jag inte tränat sen i tisdags men var ute och sprang en stund igår, mycket skönt!

Har faktiskt inte så mycket att skriva då jag är så fruktansvärt hungrig och undrar vart Jimmy tog vägen som slutade för ca 40 minuter sen! Vet iof inte ens om han tänk komma hem..

I morgon spelar sverige och jag hoppas att de lyckas spöa Danmark!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0