Trottsar Mobilen


Japp, idag har jag lagt den på hyllan! Så skönt att slippa höra den.. Skulle åkt till Kajsa imorse men vart inte så. Vart hemme med jimmy och sen så kom mormor och morfar ner från dalarna så har varit med dem och käkat åå bara tagit de lugnt. Vi kollade på simhoppningen i vm. Sjukt att den 15 åriga britten vann :) höll på honom! Han var grymt bra och försvann bara rakt ner i vattnet.

Japp, jag missade träningen idag men de var de värt var sjukt länge sen jag träffade mormor och morfar. Men däremot så har inte Linda fått sitt tält :( Sorry men kommer nog ut med det imorgon för Jimmy och jag har bestämmt oss för att åka på Torsdag istället. Bara så du vet, om du läser så klart!

Har så många tankar just nu om fotbollen. Vet att många av er läser men någon stans måste jag skriva av mig och de blir här. Men vet seriöst inte varför jag tvekar men tror att de blir för mycket hela tiden. Okeej, vi har inte hafr några tränigar nu men de har varit så skönt! Så fort jag känner att nu ska jag träna så finns inget sug.. Älskar alla vänner där och de beror absolut inte på det... Vet ju inte varför!? Men nu har jag ett uppehåll eftersom jag inte kommer att kunna träna på ett tag och kommer nog ännu mindre vara spelduglig när jag kommer tillbax. Blir ju inte först vecka 33 i sånna fall men kommer så klart och Hejar på tjejerna mot Frösunda, det kan ni skriva upp att jag kommer att sitta på första parkett!

Jimmy och jag kommer inte att åka upp imorgon för måste städa upp här så det är fint när han kommer hem sen och vinkar av mig för att sedan dra ner till mantorp när jag drar till Rhodos. Men tillbax till imorgon... Sen ska det packas för två veckor åå de kan bli en del de.. haha Sen ska de införskaffas dricka oxå :P Sen så blir de väl en sväng förbi Linda och höra hur de blir med dem och så ska hon få sitt tält som ska på besiktning. haha!

Neej, nu ska jag mysa ner mig hos Jimmy och kanske sjunga med på Allsången! hahaha eller inte!

Se yaa!


Kommentarer
Linda

haha såå du trotsade mobilen.. tur att man kan gå ut här å kolla satt du lever då ;)

jag jobbar imorgon mellen 11-17 sen efter de ska jag på middag hos Moster men kom upp till jobbet me tältet.. men ring mig imorrn need to talk with you!! Puss & kraam darling <3

2009-07-21 @ 22:24:03
Myggan

Synd att du inte tränade idag :( det var en kul träning som anniz höll i :)

Du får ju inte sluta med fotbollen :O, börjar bli bättre stämmning nu tkr jag, fast det är ju bara vi som brukar träna som är där men aja ;(

Hoppas du får tillbaka suget snart =(

2009-07-21 @ 23:59:08
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/
Myggan

Ahh håller med dig lite, aah vi får prata om de någon annan gång :P kram

2009-07-22 @ 13:17:01
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/
soffan

Jo det är ju så.. tycker det känns som om det har varit lite folk på träningarna innan uppehållet oxå.. självklart så behöver alla sin semester! så hoppas det kommer lite fler snart nu så det blir en bra och rolig sesong :)

2009-07-22 @ 14:42:39
URL: http://wwwsofikarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0