Onsdag 8 Juli

Kom precis hem från Rådmansö då jag varit och hälsat på mina släktingar.. Pappa bor där ute just nu denna vecka för att få lite omväxling. synd bara att de varit så dåligt väder denna vecka så de kanske åker hem imorgon. Men iallafall, Jag åkte ut till Omas gammla hus som farmor och dem lånat ut nu när Oma är på hemmet. Men pappa var inte där utan Marie och Malin berättade att han var hos farmor så drog mig dit. Hadde med mig mitt album som de kikade i och vi hade lite roligt under tiden. Love it!

Annars idag så har jag jobbat, det kunde ni nog ha gissat men denna dag var nog den roligaste på länge. Haha! var lite övertrött redan när jag började i morse men när klockan började närma sig 16 och jag hade 3 timmar kvar så vart jag väldigt övertrött och allt var roligt i stället tur att de inte var så mycket just de sista timmarna för de hade jag aldrig pallat. Efter jobbet så hämtade jag mammas bil och drog mig ut till rådmansö.

Imorgon är jag ÄNTLIGEN ledig en dag!!! Då ska jag bara ta det lugnt kanske ta på mig jogging skorna och dra ut beror på hur mycket det tänker regna... Annars blir det nog bara slapp i soffan och störa mig på hur otrännad man är. syns ju på en gång på mig!!! ILLA!

Neej Nu börjar klockan bli mycket och jaa jag är fortfarande väldigt trött.. Måste vara ärlig åå säga att jag har lite smått ont i magen för lördagen men de löser sig nog har nämligen panik för vad jag ska göra, grillfest eller bilar och svarta streck!! Ååååååå jobbigt..



Min Pappa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0