Fredag 10/7

JA då var det äntligen helg för min del! Känns så skönt att ha en hel helg ledigt, eller ja det kommer ju vara fullt upp iallafall med American Car Show och Grillfester m.m. Men det kommer nog bli en toppen helg hoppas jag!

Mamma har en ide som nästan har blommat ut helt bara några tryck till så är det klart. Men de är en hemlis tills vidare! Men ni kommer få veta när jag vet säkert till 110%

I går var Madde och jag till Täby hittade lite smått och gott som fick åke med hem annars fanns det väl inte så värst mycket. Madde köpte två linnen och jag köpte två klänningar och ett par leggins och en massa hårband. Sen åkte vi hem och Madde fick leka frisör och färga mitt hår, sen klippte jag av luggen själv! Men det vart bra!!

Snart kommer Marika och vi ska ut och gå med Willma :) För er som inte vet ve, Willma är så är det hennes hund.. Hon skulle kika förbi Öset där jag är nu vid ca 20:00. Men sen vet man aldrig vad vi hittar på ;)



Fotbollen är just nu lagd på hyllan men åter upptas den 14 tror jag det var.. vi ska eller rättare sagt dem ska ha träningshelg v.29 men jag jobbar dock men kommer vara med så mycket jag kan! Annars med träningen så är den ungeför som med fotbollen åtsidan skjuten pga av massa jobb och för lite fritid så då blir det inte av. Illa ja kanske det men jag vill ha lite egentid än att behöva känna att jag MÅSTE en massa. Men jag ska skärpa mig så småning om!

Hur går det själva?

Madde och Ida vet jag iallafall tränar frikis på onsdagar på Arenan. Bra jobbat tjejer :) Men ni andra då?

I morgon är den efterlängtade Grillfesten och om jag har velat för det... Men nu har jag lagt mitt schema (hur det nu stavas) och det ser ut ungefär såhär:

10:00 Vakna
11:00 Madde kommer och vi traskar ner till parken
11:00-16:00 Häng i parken
16:00 Lyssna på Fadde och Markus Fagervall
ca 17:00 Drar vi oss ut tillsammans med fler till GRILLFESTEN för att där börja festa tillsammans med alla härliga Rsk:are
ca 21:00 Farmor skjutsar in mig + ett gäng in till Norrtälje igen för att ansluta till dem andra för att sedan festa natten lång på raggargården nere i Görla, Så jag hoppas se många där nere!

Så vill ni hänga på så hör av er ;)


Kommentarer
Soffan

Glöm inte mig jessica :P jag är faktisk oxå på friskis :P

2009-07-10 @ 20:30:44
URL: http://wwwsofikarlsson.blogg.se/
Myggan

Blää på imorron... Ni får ha de skojj, medans ja får sitta i en jävla bil o åka drygt 60 mil :(

inte bara på onsdagar XD måndagarna oxåå :) haha, o det är fler som är där vettu, typ Matilda, Sofi, Emmy, Madde, Jag, Ida, Carro & Ida som ja kommer ihåg just nu :D

Hoppas du har det riktigt kul imorgon :)både på American Car Show & grillfesten :) Och lyssna åt mig oxå :D Hälsa alla <33 puss

2009-07-11 @ 00:19:31
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0