Framme snart?

Nu är vi äntligen framme i Garsås! Vi stannde vid Insjön och handlade på lager 70 eller ja VI handlade inte utan Jimmy handlade, han köpte en ny t-tröja och sen två polotröjor, De Palma. Mycket fina sen köpte han även en t-tröja till bror sin av samma märke. Jag vart bara irriterad på att jag inte hittade något medans Jimmy handlade för så mycket men vi for iväg till nästa ställe som var Sågmyra (ja byn heter så) där finns nämligen laget 157 men vi sprang igenom de väldigt fort och tror ni vi hittade någe mer där... Neej, bara ännu mer De Palma tröjor som hoppat ner i våran kundpåse, förstår inte vem som lagt dem där?! Jaja, även jag fick en denna gång kanske lite stor men är skön att "Växa" i. 

 
 



Jimmy kan inte tycka att det är speciellt roligt att bila med mig då jag somnar så fort de gungar lite lugnt på vägarna. Men vaknade strax innan vi var framme vid Insjön så perfekt tyckte jag! haha..

Nej mormor Ulla håller på att göra ungspankaka ska bli gott att få sog något mer i magen sen vet jag inte vad som händer blir nog en powernap på det, vi gick ju faktist upp 06:00 och kom inte i säng först 01:00 igår kväll. Men självförvållat då vi hamnade på annat. Ska nog gå ner och hjälpa till nu men skriver några rader ikväll men då får ni kommentera lite oxå!!!!



Kommentarer
Myggan

Hoppas ni får set kul på semestern :DD

2009-07-23 @ 22:47:59
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0