Dagen Efter American Car Show

Ja som det står ovan så var det igår den efterlängtade dagen var. Hela dagen var ju fullboket och tror vi följde de hyfsat. Var otroligt mycket folk i parken som skulle trängas för att få se alla bilar.. Burnout tävligen var ju sjukt dumt lagt och de var svårt att få se något om man inte stod där en halvtimme innan och väntade.. sjukt. Men fick iallafall några bilder på Perla eller perka som de pressenterade honom.. Hahah! Jag´och madde har aldrig varit med om värre burnos då vi hamnade på fel sida och allt blåste på oss.

   


Grillfesten var helt okej. Dock var jag inte med på några aktiviteter då jag hade fel kläder för de.. Stackars turken men det var som sagt fel dag att välja att ha den på! Iallafall jag och dem som åkte med mig ville in tidigare än 11 då Affes buss skulle åka nej farfar körde oss :)



Raggarfesten är ju alltid på topp! Dock vart jag lite full och ha rlite lukor i bland men inget allvarligt. Ber dock Jeppe om ursäkt för allt han fick höra, då jag var som mest arg och sprang på honom! Skäms!!! Annars var det skoj mycket prat och lite för lita dans.. haha Jimmy och jag kom hem ordentligt efter skjuts av putts micke, Tackar!

Jaa, jag är lite bakis så inlägget blir väldigt kort, och bilder kommer vid tillfälle!

Neej soffan ser skön ut så ska nog lägga mig där en stund! Tjiing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0