Bilder bilder och mera bilder

American Car Show 2009

Madde och jag knallade runt på American car show




Thomas Perla eller Perka som han blev kallad på burnouttävlingen visade upp sin Black Pearl.
När han burnat klart rykte assfallten efter de brända däcken :) NICE!






Cover Crew Band stod för den bättre musiken både i
parken och på raggarklubben :)



Vår egna Fadde var med och duade men fick även sjunga en låt själv hon är sjukt bra för er som itne lyssnat så måste ni göra hålla utkik efter henne. Markus Fagervall som hon skulle sjunga med var tydligen sjuk men de gjorde ingenting men jag tycker att Fadde kunde fått visa upp sig mer, Besviken där :(



Sööta lilla Haylie var där med mamma Mia och pappa Robert och Lyssnade på Fadde.
Haylie kunde inte låta bli att dansa och klappa händerna när Fadde sjöng :)
 



Själv hittade jag min favorit bil bland alla
ca 1500 bilar som stod i parken:)




Denna bild tog jag för att kunna visa all trängsel kring burnouttävlingen
 men mitt i bilden står jimmys mamma och pappa sjukt att de stod där just när jag fotade :)
Är ju inte så svårt att dra slutsatsen att det var svårt att se något på denna tävling
 eftersom de är så liten yta och mycket folk.



Har dock inga bilder från raggar festen men in kom man ialla fall gratis med de bandet till vänster :)
ÅÅ vem hade sånt?!




GrillFesten då
Dock var jag en av dem som ramlade in senare föra tt vi vart i parken och lyssnat på Fadde. Men till festen kom vi och då var de i full gång med aktiviteter :)


Just det: Brännboll! Kalle i full gång med att svinga slagträt för att träffa bollen...
Hon svingar så dant att vårt ordförande på nästa bild får akta sig :) haha



Turken som vi i klubbens stolt pressenterar som vårt ORDFÖRANDE!



Crille vår egen grillmästare :)



klubbens spexare som aldrig kan ta det lugnt eller låta någon annan ta uppmärksamheten denna gång tog hon med sig Iza på några varv runt brännbollsbanan :) Haha men vilket håll ska ni åt? Izas håll eller Anniz?


Tydligen vann Anniz


Här följer ett utplock av bilder fårn spelet :)



Tack för en trevlig kväll i parken Madde och tack Crille och Turken för en trevlig kväll på Arenan :)



Kommentarer
Soffan

Snygg header Jessica :) kan inte du hjälpa mig någon gång om du har tid? skulle vilja ha en ny ;P<3

2009-07-15 @ 22:38:49
URL: http://wwwsofikarlsson.blogg.se/
Soffan

åh jättesnällt :) ja men absolut här är man alltid välkommen :)<3

2009-07-15 @ 23:28:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0