Äntligen Torsdag

dagens arbetspass gick hyfsat fort. Fick vara någon "slav" åt Mattias på beställningen! Han ska få igen när jag får chansen. haha! Neej men det har gått bra att jobba och jag skutade 14:15 skönt käkade på jobbet och under tiden visade de tvshop på tv:en. Vad är det för skit? man blir bara arg när man ser det, det sklle vara någon grej man sätter runt midjan och sen blir man tränad av den genom elektroniska signaler som den skickar ut, typ som stötar. Men seriöst det kan inte göra muskeln starkare kan inte tänka mig det. Sjukt, De som de visade grejen på var dessutom redan spinkiga och hade 6 pack så på dme är de kalrt att de ser ut att vra ännu större med de grejen på men om en anna skulle pröva den skulle de väl ta månader innan en sån grej gav resulta. Jag tror att den bästa träningen är att äta rätt och röra på sig så mycket som möjligt inte sitta och titta på tv och ha den saken på magen.. Nej nej!

Imorgon är jag ledig en dag innan jag jobbar sista passet innan semestern. men hur som helst imorgon ska jag ocg madde ut och sola och bada ska bli skönt! behövs lite bränna inför semestern. :) Imorgon kväll är det träning och laget ska sova över, fast inte jag som jobbar på lördagen jag åker nog hem till hyfsad tid så jag får sova lite innan de är dags att jobbaigen.

Förresten för er som itne lagt märket till er så händer det lite förändringar på min blogg försöker lära mig men de går sådära.. Haha, försöker förstå mig på vad koderna går till men är som rena grekiskan men har nu fårstätt hur jag byter header :) HAPPY!

Någon som vet vad som händer ikväll?
Har verkligen ingenting att göra, och Jimmy ska mecka de är inte jag sugen på direkt. känner för att ta ett dopp i det blå.. Men hör av er :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0