Tysnaden har talat!

Vi har varit och spelat Jc-cupen som Bkv arrangerade i november. Det var ett tag sen vi spelade innomhus och det blev en repris på förra årets insats. Vi gjorde de vi kunde och åkte ändå ut pga målskillnad precis innan slutspelet. Men vi har tagit nya tag och beger oss på Tisdag till Gimo för att åter igen bevisa att vi faktiskt kan spela fotboll!

Laget som åker är ett viljestarkt och ett rikitgt kämpar gäng. Det är hårt konkurans nu och de innebär att alla hänger på vippen till att vara med eller inte. But don´t give up! Till sommarn behövs alla och låt inte innomhus säsongen tro att vi inte platsar för det gör vi.. Vi var några tjejer som la ett nyårs löfte i år om att vi ska vinna femman iår. Jag tror stenhårt på det men då får ingen ge upp alla kommer att behövas.



Gimo cupen är en väldigt rolig cup där reglerna five a side gäller. Kommer även vara så att man har en straff för varje divison på de som spelar högre upp än oss. Alltså vi kommer få slå många straffar men kommer inte behöva försvara oss på någon =) Förra året vart vi utslagan av våra kära motståndare Riala som nu hämnden väntar på då vi möter dem i första matchen! Så ladda tjejer för jag tror att det kommer bli en tuff men rolig cup.

Nu till varför jag inte skrivit så mycket...
Livet har inte alltid medvind och det har jag nu kännt på. Jimmy och jag är ett avslutat kapitel och jag mår kanske innerst inne inte alls bra över det men jag måste respektera hans åsikter och måsten! Han vet vad jag tycker och känner och det är det viktiga. Sen att jag ÄLSKAR honom vet nog alla!

Nästa lördag kommer Rsk knallen gå av stapel och det kommer nog bli en hel det skratt och pinsamheter tillsammans med herrlaget. Jag hoppas att det blir en hel del sugna damer och herrar på att spela lite fotboll och dricka starkt ; )

Ha de Gött


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0