Vecka 18 igen!

Känns lustigt att säga att man är i vecka 18 när vi trodde det var så för två veckor sen.. haha men känns okej. Är ju inte så stor som de andra är i vecka 20 så 18 känns jätte bra! Nu kan jag känna honom om jag ligger på rygg så känner jag ibland hur han vänder sig och rätt var det är så blir magen hård på vissa ställen så misstänker att det är han som rör runt i mig! :)

Vi har till 99% bestämt vad det blir för namn! Många pojkar heter så men vi kan inte rå för att vi bara älskar det namnet :)


Längtar efter dem små händerna och fötterna att pussa på!



Kommentarer
Jessica Alm

Vänta du bara tills i vecka 37-38... så ska du få känna på bök i magen... Håller på att bli tokig nu när den lille vänder och vrider på sig... Men, men, bara en vecka och en dag kvar nu tills den kommer ut! Ska bli spännande att se vem det är och skönt att så småningom kunna röra sig normalt igen...

Namn är sååå svårt, huvudsaken att man hittar ett man tycker om, spelar inte någon roll om "alla andra" heter samma sak... Det kan vara svårt när man arbetar med barn/ungdomar bara, det finns många fina namn som är "förstörda", som bökiga elever heter... Say no more... Kramar Jessica

2009-12-13 @ 21:37:38
;)

Vad är det han ska heta då?

2009-12-13 @ 23:08:55
Kalle

Hej kan bara instämma med det du skrivit överst!



Kramar ifrån Kalle och Mirra

2009-12-15 @ 19:17:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0