Tomtegröt!

Igår var jag så trött så orkade inte uppdatera här.. Somnade mellan pauserna i Idol så var sjukt trött. Men nu har jag sovit och nu ska jag försöka blogga lite..

Igår så var det ju Idol final mellan Erik och Calle och jag kände för första gången att det inte spelade någon större roll vem som skulle vinna båda var unika på sitt sätt dock kan jag tycka att Calle har gjort en större utveckling mot toppen än Erik men Erik har å andra sidan alltid legat på Toppen. Erik var den som vann och jag hoppas att vi får se honom mer än tidigare Idolvinnare har visat sig. Han ska inte göra musikaler eller något sånt utan sjunga in Rock album :) Iallafall jag håller mina tummar för det :)

Idag så ska Jimmy in på Jul fest med gamla jobbet. Själv ska jag hände med Linda och vi får se vad vi får hitta på. Blir nog eventuellt ut och Dansa ikväll iallafall :)

Nu ska jag med Jimmy ner på stan. Bye bye

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0