Tekniska problem.



Efter som jag lyckats få virus på våran dator och vet inte när jag får tillbaka den. Min bror ska göra ett försök innan vi lämnar in den till Expert så som ni kanske redan försår så kommer jag inte kunna blogga på ett tag. Men har vi tur så får jag den imorgon kväll å allt funkar precis som innan!

Men över jul så åker vi bort och kommer nog hem på måndag någon gång och hittar jag en dator så bloggar jag så fort jag kan.


Lite vad som hänt och vad som händer:

Idag så har jag varit med mamma typ hela dagen och inte gjort så mycket alls vi var en sväng till El-giganten för att köpa en Extern hårdisk att spara alla viktiga filer på medan han ställer om datorn på noll, kosta skjortan men nu har vi ett iallafall och att fylla det lär ta ett tag eftersom den var på 1 tb. Hitta några julklappar till till Jimmy så nu räcker det för hans del :)

Imorgon hoppas jag på att jag ska lyckas hitta något att ha på mig på julafton men verkar vara svårt! Inget som passar eller som man gillar har jag lyckats hitta än. Så får se om det bara blir nt eller om man åker in till Täby!

Fick två par bebis strumpor idag av Bitte (Jimmys mamma) guud så små! :) Blå med björnar på ena och en fotbollsspelare på dem andra! Tack tack!

Sen är det ju så mysigt med snö och kylan som är just nu jag bara älskart. När var det vi hade en vit jul sist? Ja, jag minns då inte riktigt! Men en och annan snöboll får man nog räkna med om detta håller i sig :)


Glömde faktiskt skriva det här om dagen att Linda och Mia var på besök med recept boken och vi bakade massa gott jul godis. Rock godis (som jag kallar det), 5 minuters kola och knäck! Kladdiga var vi runt munnen det kan ni skriva upp.. haha Men det var roligt och lääänge sen vi umgicks alla tre var nog år sen.



Har funderat ett tag och börjar undra lite vilka ni är som läser? Skriv gärna och berätta!

Hinner jag inte blogga något så får jag passa på att önska er alla en underbart GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!



Kommentarer
Soffan

Och jag läser din hihi ;)

Ja det vart brunt efter mycket fundering.. tackar :)

2009-12-21 @ 23:06:24
URL: http://wa
Soffan

Och jag läser din hihi ;)

Ja det vart brunt efter mycket fundering.. tackar :)

2009-12-21 @ 23:06:52
URL: http://wwwsofikarlsson.blogg.se/
EmmaLi

klart jag läser din blogg :D

2009-12-22 @ 17:13:02
kalle

Hej Jessica jag läser den :P Kram

2009-12-23 @ 17:07:18
Mariell

Hej du!

Tänkte eftersom du undrar vilka som läser så jag är en av dem iaf :) Flickvännen till Kalle om du funderar. Tycker det är mysigt att läsa om allt ni har för er och om hur det går med bebisen och grejer. =) God Jul på Er! Kramar Mariell

2009-12-23 @ 23:28:59
URL: http://tigerflikkan.blogspot.com/
Elin

Jag läser!

2009-12-25 @ 15:23:47
URL: http://www.pelinelin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0