Tankar!

Ska jag någonsin haja vad det här innebär? Neej, och jag tänker ta det som det kommer :)

Igår var nog första gången jag faktiskt förstod på riktigt att jag är gravid sen ska jag oxå få in i huvudet att jag en dag i Maj ska födda ut det här barnet.. Det är inte lite stort att få äran att göra det! Men känns som evigheter dit och att det bara är en dag senare som kommer att skjutas upp (om ni förstår vad jag försöker säga), med andra ord det känns overkligt! Känns som en saga som är alldeles för bra för att sluta lyckligt! För just nu lever jag i en dröm full av kärlek och längtan.. Men vart kommer denna saga att sluta eller ska den fortsätta i evigheter?

Jag vet att det innebär ett STORT ansvar att bli förälder och jag tror att det kommer gå jätte bra för oss man måste bara lära sig den nya individens behov och det är kanske inte det lättaste att göra klockan 4 på morgonen då man helst bara vill dra kudden över huvudet och somna om. Nej, man kommer vara tvungen att gå upp och göra det behov som Han kommer att kräva av mig och Jimmy som föräldrar. Men jag vet att vi aldrig tänker ge upp!!! Med och motgångar kommer att svaja.. Men tänkt er själva att ligga där på soffan med den lilla på magen som  joddlar och leker med sina tår hur underbart är inte det, att dessutom få dela det med någon man älskar är ju ännu bättre, har man dem tankarna tror jag att inget kan stoppa en!

Vaggan står där hemma hos mamma/mormor hon hade nog tänkt sy lite till den och fixa den till lillen. Hon har även fått ärana att sy en dopklänning om hon ville och det tror jag hon jätte gärna ville, hon har ju väntat som alla andra på vad det skulle va för liten rackare så hon visste om det skulle vara "blått eller rosa" vill säga! Nu vet jag inte om hon tänkt sig just dem färgerna men jaa.

Jag bara babblar nu får säga till om jag pratar för mycket strunt, ni ska ju ändå orka läsa?! Ni börjar bli fler och fler och det är jätte roligt att ni valt att följa min blogg :) det ställer oxå mer krav på mig så lämna en kommentar om ni vill ha mer eller mindre av något så ska jag se vad jag kan göra åt saken!! :)

Nu blir det en powernap varit uppe sen 5 imorse och jobbat :)




Kommentarer
Michaela

Haha nej men precis! Du är redan härdad med massa grabbar runt omkring dig. Ja det klart att du kan göra det, och vem vet, det kanske kommer en liten tös en vacker dag :)

Med mig är allting bra och fortsätt blogga du, det är kul att se bilder och läsa :)

ta hand om dig! kram

2009-12-08 @ 15:27:33
URL: http://michaelaronneborg.blogg.se/
Marika

Klart att sagan kommer sluta lyckligt!! Men den kanske är för bra för att vara sann! ;) Det kommer att gå fin fint, och du vet att du har mååånga vänner som är här o finns nära som kan stötta!

Love ya!

Puss!

2009-12-08 @ 17:47:28
Jennifer

Håller med syrran! Jättekul att läsa om hur det går för dig/er.. :)

2009-12-08 @ 20:26:08
URL: http://jenkaan.blogg.se/
jenny - mamma i februari

Ska ni få en pojke? Grattis!!

2009-12-10 @ 22:24:30
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0