Semester

Idag gick jag på mitt sista pass för detta år :) känns så skönt!!

Man är verkligen less på att steka burgare nu.. Vill hitta något nytt jobb men vad då och vart då? Jaa, är ju inte lätt så som det ser ut nu. Varken på jobb marknaden eller att jag snart ska få en knodd. Så blir väl inte av än på ett tag! Men trivs toppen med kolegorna men själv ajobbet i sig är jobbigt och tungt!

Här om dagen då Sofie gjorde mig sällskap i köket på kvällen så gjorde vi ett litet misstag. Vi böt sås i spencern och opps! Det blev tydligen fel sås istället för big sås så tog vi tasty och kanske efter att halva tuben gått så fick vi en gäst som sa att han trodde de var något som smakade konstigt hahah då förstod vi. Sjukt att det bara var en av kanske 15 som kom tillbax :) haha! Men men kul var det..

Imorgon blir det att fixa det sista och eventuellt börja förbereda för resan på onsdag morgon då vi packar bilen full med både väskor och julklappar och åker upp till dalarna :)

Nu ska jag fixa lite smått här hemma men lägger nog upp et tinlägg imorgon :)



Kommentarer
Din lilla lurk

Tja, din kära coach här ;-) hörde på ryktes väg att du hade lagbilden så va tvungen att gå in å kolla. Du skulle inte kunna tänka dig maila den bilden till mig...eller kostar den?:-p

Tack tack

2009-12-23 @ 09:58:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0