Pirr i magen!

Är nog allt lite nervös och upprymd över imorgon är ju såå nära nu! Vi åker nog från Norrtälje rund 9 så vi kommer dit i tid om vi måste leta oss fram lite. Men jag tittade in en karta och på den så verkar det inte så svårt. Men man vet aldrig och för nervositetens skull så känns det skönast :)

Har fått tips från mamma att dricka mycket så blåsan trycker upp livmodern ska tydligen vara lättare att se på skärmen då så ska börja dricka vatten redan när jag vaknar imorgon och jag kan knappt gissa hur kissnödig jag kommer vara när vi är klara där inne :) hihi, men vad gör man inte!



Kommentarer
Matilda

Sv; Tack :) Vi var på modell för en dag, jätte kul var det! <3

2009-12-06 @ 18:57:34
URL: http://hejjmaatilda.blogg.se/
madde

guud vad roligt! :)

2009-12-06 @ 19:00:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0